חברת "מעדני יחיעם" משיקה סדרת נקניקיות גורמה לאוהבי הבשר

מעדני יחיעם משיקה סדרת נקניקיות גורמה פרי שיתוף פעולה עם קונצרן המזון WIESENHOFמגרמניהנקניקיות וינר, נקניקיות קנאקרס ונקניקיות קרקובר מבוססות על מתכון ייחודי של יחיעם וחברת ויזנהוף.
סדרת מוצרי הגורמה החדשה מיוצרת מבשר עוף, הודו ובקר ומתובלות על פי מתכון מקורי וידע גרמני. הנקניקיות מכילות נתחי בשר איכותיים ובעלות רמת חלבון גבוהה אשר מעניקה להן מרקם בשרי במיוחד. נקניקיות הקנאקרס מעולות על האש, הקרקובר יתאימו במיוחד כתוספת לתבשילים והוינר הן הפתרון האולטימטיבי לארוחה קלה ומהירה של נקניקיה בלחמנייה. כל סוגי הנקניקיות יהיו מצוינות בהכנה על האש, במים ובמיקרוגל ויהוו פתרון מצוין לארוחה חמה מהירה ולברביקיו מוצלח.
כשרות: כשר בהשגחת הרבנות הראשית. 
את הנקניקיות ניתן להשיג ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות ברחבי הארץ במחירים:  14.90 – 15.90 שקלים לאריזת 225 – 280 גרם. 
מתכון לתבשיל נקניקיות:
מצרכים:2 בצלים קצוצים,חבילת נקניקיות יחיעם,2 גזרים,4 תפוחי אדמה,פפריקה מתוקה,מרק עוף,צ'ילי,1 קופסא עגבניות מרוסקות,2 כפות רסק עגבניות,שמן לטיגון
אופן ההכנה:ראשית חותכים את הבצל ומטגנים עד להזהבה,לאחר מכן חותכים לקוביות את תפוחי האדמה הגזר והנקניקיות ומבשלים יחד עם הבצל המטוגן עד לריכוך(ראשית מטגנים את התפוחי אחכ גזר ואחכ נקניקיות) בסוף מוסיפים את העגבניות, רסק ותבלינים ומים לפי הצורך אם רוצים את הרוטב סמיך אז מוסיפים פחות מים,מבשלים עד רתיחה מלאה.בתאבון!


תגובות

רשומות פופולריות