גידול בביקוש לגבינות טבעוניות-רמי לוי מרחיב את קטגוריית הגבינות הטבעוניות במותג "משומשו"

עלייה גוברת גם מצד רשתות בתי קפה, פיצריות וגני אירועים רשת רמי לוי הציבה מקררים מיוחדים של הגבינות הטבעוניות בכ- 40 מסניפי הרשת בהן צהובות, מלוחות, מוצרלה וריקוטה של מותג "משומשו" בלבד
רשת רמי לוי מרחיבה את שיווק מותג הגבינות הטבעוניות של "משומשו", הכולל קו מוצרים חדש בקטגוריית תחליפי החלב. הגבינות טבעוניות ישווקו במקררים ייעודים שהוצבו בכ-40 סניפי רשת רמי לוי ברחבי הארץ, על טהרת מותג משומשו. להערכת גורמים בחברה, היקף המכירות השנתי לרמי לוי בלבד, יעמוד בשנה הקרובה על כחצי מיליון שקלים, על רקע הגידול בביקוש לתחליפי גבינות טבעוניות.
לדברי אייל אדוט, מנכ"ל משותף בחברה, קטגוריית הגבינות הטבעוניות צומחת באחוז דו ספרתי מידי שנה במהלך השנים האחרונות. "אנחנו יצרן הגבינות הצהובות היחידי בארץ לעומת התחרות מצד היבוא. יותר ויותר רשתות מובילות כגון קפה לואיז, קפה גרג, אמריקן פיצה, כמו גם גני אירועים ומטבחים משתמשים בגבינות הטבעוניות של משומשו. בנוסף לקהל הטבעונים אנחנו רואים עליה בקניית מוצרי משומשו מקרב קהל הרגישים ללקטוז ומוצרי חלב.
לדבריו, "אנו רואים ביקושים הולכים וגדלים למוצרים טבעונים בתחום תחליפי החלב, על רקע חיזוק מגמת הטבעונות ואוכל בריא. אנו מייצרים תחליפי גבינות בהן גם באחוזי שומן מופחתים בטעם ומרקם המותאמים לצרכן הישראלי. הרחבנו לבלי היכר את מגוון המוצרים הטבעוניים על המדף ואנחנו רק בתחילת הדרך. להערכתנו תחליפי החלב בדרכם לשולחן של כלל המשפחות בישראל, מסיבות של אורח חיים, בריאות והעדפה תזונתית". 
כל מוצרי "משומשו" ללא חומרים משמרים, אינם מכילים סויה, גלוטן ולקטוז ובעלי כשרות פרווה מהודרת של בד"ץ העדה החרדית. להשיג ברשתות המזון הגדולות וחנויות הטבע.




תגובות

רשומות פופולריות