לרגל עונת הקיץ 5 טיפים איך ליצור מראה קליל ומאוורר בבית

לרגל  עונת  הקיץ,  רביד גרינשפן, מעצבת פנים ומנהלת קשרי אדריכלים בחברת אלוני  מעניקה  טיפים לעיצוב הבית במראה הקליל, המאוורר, והקיצי.

לדברי רביד: "למי שמתכנן לשדרג, לעצב מחדש את הבית או לשפץ, אין צורך להשקיע הון, באמצעות נגיעות קלות, ניתן ליצור מראה חדש, רענן וקליל לימי הקיץ". 

שימוש בצבעים:
 ע"י גוונים קלילים וצבעוניים ניתן ליצור  מראה רענן  ומאוורר לחללי הבית. חשוב להישאר בגוונים אחידים ולא הרבה גוונים משולבים. המטרה היא- לפשט, ולנקות טקסטורות וצבעוניות שמעמיסים על העין.  הצבעים הדרמטיים והעוצמתיים כמו אפור, שחור וברונזה כבר האפור יחכו לנו לעונה הקרה .
קיץ 2018 מתאפיין בגוונים פסטליים בניחוח מעושן, גוונים עדינים עם הרבה מאד תחכום. ניתן לשלב את הצבעוניות הזאת באריחי קיר, בשילובי אריחים לרצפה, או ליצור אווירה מיוחדת בחדרי רחצה.

חומרים בהירים:
חומרי הפרקט/פורצלן דמוי פרקט / אריחים הידועים יותר בגוונים של עץ טבעי, כיום ניתן להשתמש בגוונים הבהירים של חומרים אלו, כמו לבן ווש- הנותן תחושה של ים וחופש וכמובן יוצר קלילות לחלל אם זה לחדרי שינה, חדרי רחצה או מרפסת הפונה לנוף.

מידות גדולות:
שימוש בריצוף ובאריחים במידות גדולות יקנו מראה פתוח, מואר ונקי לחדרי הבית.
כיום יש דרישה לכמה שפחות קווים בעין- קרי פוגות בין האריחים, ככל שיהיו פחות מרווחים בין האריחים יש זרימה נעימה יותר ועל כן משתמשים באריחים גדולים הנקראים XL

טקסטורות:
אריחים מצויירים בטקסטורות פרחוניות עם עומס של פרטים כבר קצת אאוט. לעומת זאת יותר ויותר טקסטורות גאומטריות נכנסות למגרש והן בהחלט הקו המנחה לקיץ הקרוב בקונפסט של קווים נקיים, רעננות וקלילות.

   ברזים
  ככל שההתחדשות והטכנולוגיה מתקדמות כך גם הברזים אשר מיוצרים לחללי הרחצה.
 שימוש של ברזים בקווים מינימליסטים וישרים,מאפשרים השלמת קונפסט רענן וקליל לקראת הקיץ הקרוב.  









 

תגובות

רשומות פופולריות