לרגל יום הפסטה הבינלאומי מתכון איטלקי מנצח לפסטה מפלדיני עם רוטב קרמי של קונפי עגבניות ותימין


חברת "איזולה ביו" מגישה לרגל יום הפסטה הבינלאומי מתכון איטלקי מנצח:  
מפלדיני עם רוטב קרמי של קונפי עגבניות ותימין
חברת איזולה-ביו (Isola-Bio), המותג האיטלקי האיכותי של משקאות תחליפי חלב צמחיים, מגישה לרגל יום הפסטה הבינלאומי מתכון למנת פסטה עשירה ומגוונת, קלת הכנה וטעימה, עם רוטב קרמי של קונפי עגבניות, היכולה להתאים כמנה לארוחת צהריים, ערב ולאירוח. מוצרי איזולה-ביו, המשווקים בישראל על ידי חברת "ליב", הינם בעלי 3-6 רכיבים בלבד! ללא תוספת סוכר, ללא חומרים משמרים ומייצבים, אורגניים וללא גלוטן. 
מצרכים (לכ-4 מנות):
320 גרם פסטה בצורת מפלדיני
400 גרם עגבניות שרי או עגבניות תמר בשלות
400 גרם עגבניות מקולפות
2 שיני שום
250 מ"ל משקה שיבולת שועל איזולה-ביו
1/2 כפית מלח
1/2 כפית פלפל שחור גרוס טרי
3 כפיות שמן זית
16 ענפי תימין טרי
קורט סוכר
גבינת פרמזן מגוררת/ פרמזן מן הצומח (למתכון טבעוני)

אופן ההכנה:
    להכנת קונפי עגבניות: לשטוף את העגבניות היטב, לייבש ולחצות אותן. לרפד מגש אפייה בנייר אפייה עבה ולשמנו קלות במעט שמן. לסדר את חצאי העגבניות על המגש בשכבה אחידה, כשצדן החתוך פונה כלפי מעלה.
    לזרות מלח ופלפל שחור גרוס על העגבניות, לפזר עליהן מעט סוכר וכמחצית מענפי התימין. להכניס את המגש לתנור שחומם מראש ל-100 מעלות ולאפות את העגבניות במשך כשלוש שעות. לפתוח את דלת התנור מעת לעת כדי לשחרר את האדים. העגבניות יאבדו מנפחן, אך יישארו עסיסיות.
      לטגן שתי שיני שום קלופות במחבת עם 3-2 כפיות שמן זית עד להזהבה. למעוך את העגבניות הקלופות עד לקבלת תערובת במרקם לא חלק ולאסוף את נוזלי העגבניות לכלי. לחתוך אותן בסכין ובמזלג ולהוסיף את השום. לתבל את העגבניות במלח ובפלפל. אם הן חמוצות מדי, להוסיף קורט סוכר.
     להוסיף מחצית מקונפי העגבניות ואת המחצית הנותרת של ענפי התימין. לשמור מעט מהענפים לקישוט. לבשל על אש גבוהה וללא מכסה במשך כ-15 דקות עד שהרוטב יצטמצם. לבחוש מדי פעם.
    להוסיף את משקה שיבולת השועל של איזולה-ביו ולהמשיך לבשל במשך דקות אחדות, עד לקבלת רוטב אדום בהיר במרקם קרמי. להוסיף את יתרת קונפי העגבניות ולכבות את האש.
    לבשל את הפסטה עד שהיא מעט קשה (אל דנטה). לסנן את הפסטה ולהקפיץ אותה בקערה עם הרוטב הקרמי. לסיום, לפזר על המנה מעט גבינת פרמזן (לטעמכם), להניח כמה ענפי תימין ולהגיש.
       
   בתאבון!

צילום:יח"צ איזולה ביו

תגובות

רשומות פופולריות